PROIECT STRATEGII INCLUZIVE - Nr.2018-1-TR01-KA229-059802_5




Proiectul face parte din programul Erasmus Plus și este un parteneriat strategic între școli din cinci țări europene: România, reprezentată de CSEI Turnu-Roșu jud Sibiu, țara coordonatoare Turcia, Italia, Polonia și Portugalia.

Echipa managerială a proiectului este alcătuită din : coordonator proiect director adj. Câmpean Mariana, director Miron Mihaela, Năgăra Ramona și Dudaș Nela.

Proiectul are o durată de 24 de luni. Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 19579 Euro.

Proiectul încearcă să găsească modalități de a încuraja includerea elevilor aflați în situații de risc în activitățile comunității și pe piața muncii.

Grupul ţintă al proiectului este alcătuit din elevii și cadrele didactice ale Centrului Școlar de Educație Incluzivă Turnu-Roșu jud Sibiu. Vârsta elevilor este de 5-14 ani.



Erasmus

… în livadă ne place să avem copaci care rodesc mai devreme sau mai târziu [...] toate aceste roade sunt bune, nici unul nu este de aruncat. De ce să nu acceptăm în şcoli, minţi mai agere sau mai încete? De ce nu i-am ajuta? Pierdem timp dar câştigăm satisfacţie şi respect...

Comenius
Erasmus C.S.E.I. Turnu Rosu
Motivul proiectului:

Proiectul se referă la nevoile speciale ale elevilor, la necesitățile analizate în toate școlile partenere.

Patru probleme au fost discutate și analizate de noi, ca grup de proiect, care reflectă motivul lipsei de succes în școli:

  • absența includerii în lumea socială;
  • absența abilităților primare;
  • absența ajutorului părinților;
  • absența circumstanțelor socio-economice

Obiectivul de bază al acestui proiect sunt cele 4 obiective menționate anterior.

Alte obiective:

  • crearea unui câmp care să stimuleze și multe abordări pentru a susține evoluția socială și emoțională a copilului
  • realizarea unor metode diferite pentru profesori și împărtășirea bunelor practici
  • transferarea bunelor practici
  • aplicarea unor strategii inovatoare pentru depășirea excluziunii în societate, absența competențelor primare și problema excluziuni.

Acest proiect este realizat pentru a obține rezultate practice și strategii pentru elevii cu situații dificile.